Que estudiaron los que hacen plugins vst,vsti y rtas?

  • 2
KlausMaria
#16 por KlausMaria el 18/10/2011
He visto este hilo y me he acordado de la oferta de trabajo que tiene publicada Kurzweil en su web. Bien es cierto que Kurzweil no hace plugins si no hardware, pero vamos, que no creo que se vaya mucho:

http://www.kurzweil.com/Jobs.php?id=6

Requirements:

- Master's (or exceptional Bachelor's) Degree in Computer Science, Engineering, Physics, Acoustics, Communication, Mathematics, or similar physical or applied science discipline
- Strong DSP background as applied to digital audio (Fourier transforms, Z-transforms, filter design, nonlinear simulation, etc.)
- Software experience including C/C++, Assembler, DSP microcode, and MATLAB or equivalents
- Capable of working independently with minimum supervision
- Comfortable with alternate DSP architectures including VLIW and parallel processor algorithm design and coding
- Experience using synthesizers and effects processors and familiarity with synthesizer algorithms, music production, and recording practices
- Electronic music enthusiast preferred. Music-related skills, a good ear, and a lot of imagination would be an asset
- 5+ years work experience at least 2 of which are in Audio DSP

Yo apenas entiendo nada de esto, pero diría que va por ahí la cosa. ¿No?.
Subir
OFERTASVer todas
  • -26%
    AKAI MPC Key 61
    1.290 €
    Ver oferta
  • beyerdynamic DT-770 Pro
    138 €
    Ver oferta
  • -21%
    Zoom H4n Pro Black
    158 €
    Ver oferta
Iskra mod
#17 por Iskra el 19/10/2011
Ostras, que buena la oferta de trabajo en Kurz!!
Lástima no ser informático, porque sería un trabajo genial. Pero vamos, sólo cumplo 2 o 3 de las habilidades que piden... :bua:

:)
Subir
Hilos similares
Nuevo post

Regístrate o para poder postear en este hilo