Hola, a ver si alguien que tenga experiencia en esto me puede ayudar, se trata de lo que aqui conocemos como "raider", aunque no se cual es el nombre correcto, tambien le oi llamar "backline" o "line input" o algo asi. Es el papel donde un grupo que va a tocar le dice al tecnico cuales son sus requerimientos en el escenario para el concierto (micros, monitores...) ¿Como se deberia hacer un buen raider? es que nosotros como no controlamos nada no tenemos ni idea, hay que dar marca y modelo de micros, etc? somos un grupo pequeño y no exigimos mucho.... Os pongo uno que hice un poco a correr (esta en galego pero bueno mas o menos entendereis)
-------------------------------------------------
MICROS: (non requerimos marca e modelo concretos, elexide en función do equipo do que dispoñades e do instrumento que vaia co micro xa que non temos técnico de son propio e non saberiamos dar mais detalles)
-micro para gaita (A ser posible un micro normal con pé, en lugar dos que se colocan no punteiro da gaita xa que temos dúas gaitas)
-micro para whistle e saxo soprano * Se é posible, prefeririamos un micro de pinza só para o saxo
-micro para low whistle
-micros para batería estándar + Imembé + darbuka
-micro para voz ( e pandeireta)
-micro para voz e coros
-canle libre na mesa para micro de bodrhan (dispoñemos de un micro de pinza AKG que require PHANTOM)
OUTROS:
-Entrada Jack para baixo
-entrada jack para guitarra
* O baixo e a guitarra están preamplificados. Non dispoñemos de caixas de inxección para o baixo e a guitarra
-Entrada para mandolina. Non está preamplificada, dispoñemos de unha caixa de inxección activa que require PHANTOM (behringer ultra-g gi100). Se preferides podedes poñer outra caixa de inxección diferente.
*O son da mandolina pódese mellorar se se mestura o sinal da pastilla co sinal recollido por un micro, pero se trae complicacións pódese prescindir deste micro.
----------------------------------------
Podirais comentarme algo sobre este tema? Gracias! Hoy hablando con un tecnico un poco borde me decia que a el le habian entregado eso y que por lo visto queriamos alquilar unos micros, solamente
porque no especificabamos nada mas... pero el resto (potencia, mesa...) no depende de nosotros sino del lugar donde se toque y de todos los grupos que toquen no? Gracias de antemano
-------------------------------------------------
MICROS: (non requerimos marca e modelo concretos, elexide en función do equipo do que dispoñades e do instrumento que vaia co micro xa que non temos técnico de son propio e non saberiamos dar mais detalles)
-micro para gaita (A ser posible un micro normal con pé, en lugar dos que se colocan no punteiro da gaita xa que temos dúas gaitas)
-micro para whistle e saxo soprano * Se é posible, prefeririamos un micro de pinza só para o saxo
-micro para low whistle
-micros para batería estándar + Imembé + darbuka
-micro para voz ( e pandeireta)
-micro para voz e coros
-canle libre na mesa para micro de bodrhan (dispoñemos de un micro de pinza AKG que require PHANTOM)
OUTROS:
-Entrada Jack para baixo
-entrada jack para guitarra
* O baixo e a guitarra están preamplificados. Non dispoñemos de caixas de inxección para o baixo e a guitarra
-Entrada para mandolina. Non está preamplificada, dispoñemos de unha caixa de inxección activa que require PHANTOM (behringer ultra-g gi100). Se preferides podedes poñer outra caixa de inxección diferente.
*O son da mandolina pódese mellorar se se mestura o sinal da pastilla co sinal recollido por un micro, pero se trae complicacións pódese prescindir deste micro.
----------------------------------------
Podirais comentarme algo sobre este tema? Gracias! Hoy hablando con un tecnico un poco borde me decia que a el le habian entregado eso y que por lo visto queriamos alquilar unos micros, solamente
